7 декември 2011 г.

Бира в “социална мрежа”

На 25-годишните европейски награди за реклама Epica една единствена българска компания завоюва приз – сребро в категорията “Телевизионна реклама” / “Алкохолни напитки” ще приберат през януари 2012 специалистите от Noble Graphics Studio. Отличието се дава в за идея и професионално изпълнение на рекламата “Шуменско. Социалната мрежа на България от 1882”:

Рекламата на английски език

Създателите ѝ описват целта на кампанията така: да свърже бирата с традицията по хумористичен начин. И досега винаги “Шуменско” е успявала, поне при мен, да сложи усмивка на лицето (дори и преди употреба). Старият лозунг “Хората сбира” по естествен начин се е променил в “социалната мрежа на България”. А по отношение на BTL, отново предизвикват усмивки:

Рафт в супермаркет, показващ бутилки "Шуменско" в старовремските мрежи за бутилки

Забележете, че шрифтът от “нямата” реклама е запазен, а мрежичката отново ни напомня носталгично за нещо традиционно, което може да се ползва и днес.

Заслужено наздраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар