Докато „прелиствах“ новините в DarikNews.bg, попаднах на този банер:
И изведнъж ме осени, че сайтът всъщност рекламира не чужд продукт, а свое съдържание. Новината продава. Темата също. А каква по-интересна тема от тази за глобалната финансова криза, която засяга всички?
Този своеобразен медиен продукт се предлага отделно от останалите новини. Например американските CNN>, New York Times>, френските Le Monde>, Le Figaro>, немските Das Handelsblatt>, Bild>, Der Spiegel>, британските The Financial Times>, The Economist>, The Guardian> са посветили отделни рубрики или специални издания по темата с кризата.
Освен в DarikNews.bg> и Dnevnik.bg>, не знам за други български издания. Като че ли българските издатели по-бавно се ориентираха към печелившия бизнес с горещи теми...
За сметка на това, други „печелят дивиденти“ с предоставяне на специализирани услуги и показване на реклами като тази „Спасете вашите пари! Прескочете кризата! Умните решения за вашите пари“> и стъпващи върху голямата човешка потребност от сигурност и защита>.
Изображения: (c) DarikNews.bg, Investor.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар