9 декември 2011 г.

Червено “Пикадили”: ребрандиране

След като тази година белгийската бизнес група "Delhaize” закупи веригата супермаркети “Пикадили”, започна процес на ребрандиране, отразяващ новата ѝ принадлежност. Жълто-зелените тенти, които са запазен знак на “Пикадили”, ще бъдат скоро заменени от далеч не толкова “хранителните” цветове на “Delhaize”: червено, черно, кафяво и бяло (ако съдим по новия интериор).

Фасадата на денонощния "Пикадили" във Варна
©
"Арт Стил" ООД

Регал с типичните зелени рафтове и жълти ценови етикети© Referati.org

Първият магазин от новия тип отвори врати декември 2011 в столичния квартал “Младост 1”.

Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Делез България" показва новото лого на "Пикадили"

Новият магазин "Пикадили" в "Младост 1",София

Кафенето-сладкарница "Gala cafe" в новия "червен" "Пикадили"© “Пикадили” ЕАД, вижте още.

Не знам за Вас, но първата ми асоциация с новото лого, беше с бензиностанция или автомобилната индустрия. Сякаш вече бях виждал нещо подобно. И всъщност бях. Маслата и нефтените продукти с италианската марка “Agip”:

Agip
© Eni / Agip Racing

В Черна гора пък малката търговска компания “Vuk Petrol” използва сходни цветове и форми.

Vuk Petrol
© Vuk Petrol

Червеният, белият и черният цвят много често ми напомнят и на бензиностанциите “Texaco” или тези на “Lukoil”:

TEXACO logo
© Texaco

Lukoil Company Logo

© Lukoil

Какво мислите за ребрандирането на “Пикадили”? Ще ви липсват ли старите “весели” пастелни тонове? Не знам дали това е правилната посока – като че ли имаше някакво усещане за уют сред тези жълти и зелени тенти. Почти съм сигурен, че от “Пикадили” не са правили качествена оценка на потребителското възприятие на новата марка. Първите реакции, изглежда, също не са благосклонни: “заприличвате на Кауфланд”.

Светещ панел на "Орлов мост", София

3 коментара:

  1. Хахаха, това лого е собственост на щатската верига супер маркети - food lion ;)

    ОтговорИзтриване
  2. норнално да е същото логото, нали са под една шапка

    ОтговорИзтриване