Две реклами в едно и също издание. Втората е на самото издание. И двете говорят за турбуленция.
Thinking about tomorrow. We live in turbulent times. Which is why our clients like the fact that NetJets Europe has the financial backing of Berkshire Hathaway. It means that year in and year out, in good times and bad, we put more into safety and training and building for the future than many airlines.
In today’s turbulent economic climate, the Financial Times is the first place to look for breaking business news wherever it happens. With over 500 journalists reporting from 50 cities around the world, the FT offers unparalleled global business coverage and insight to help you stay ahead of the game.
Дали наистина живеем в турбулентни времена? И какво по дяволите означава това?
Фотографиите са от седмичното издание FT Weekend Magazine от April 25/26 2009.
За мен тези реклами и всичко подобно означава, че повечето агенции са бездарни, а са бездарни, защото години наред са наемани за милиони, за да правят скъпи и напълно безсмислени рекламни стратегии, как корпорациите да си изхарчат милионите. Сега корпорациите стягат разходи, а PR-ите почти за без пари или направо на загуба пускат подобни карикатури, в които "турбуленция" заменя Криза, а картинките и те нещо внушават :)
ОтговорИзтриванеИмаше един филм за Дяволът и Прада, които много добре описва безумието на целия моден и рекламистки свят.
От wikipedia:
ОтговорИзтриване"In fluid dynamics, turbulence or turbulent flow is a fluid regime characterized by chaotic, stochastic property changes."
т.е. "турбулентните времена" се характеризират с хаотични промени в обществото и/или икономиката... също познати като "криза"
Турбулентно означава "нелинейно динамично, непредсказуемо дори и при ясни начални условия"
ОтговорИзтриванеКопенхаген-СЕГА или НИКОГА
ОтговорИзтриванеЕлате утре(18.12.2009) на спонтанен протест пред Американското посолство, в знак на несъгласие с умишленото
проваляне на най-важните за човечеството и Земята преговори, а именно тези за Климата!Нека кажем и покажем,
че не сме съгласни богатите държави (Америка-най-големият замърсител), да диктуват правилата така, както им е
финансово Изгодно. Нека кажем, че искаме и имаме право на О2 и чиста околна среда и сме загрижени не само за
човечеството, а за всички видове населяващи Земята.
Място: Американското посолство (кв.Лозенец, ул.Козяк 16)
Час:17.30
Носете плакати, транспаранти и добър дух
Интересен рекламен подход. Според мен идеят си заслужава.
ОтговорИзтриване