Бул. „Вл. Варненчик“, Варна, април 2009
„Да изкараме кризата в лукс“ -- едно типично българско разбиране.
Това е второто ми попадение под обстрела на „кризисния“ маркетинг на заведенията в морския град (вж „В криза като в криза“).
И ако подобни рекламни текстове изглеждат озадачаващо за някои, то чалгата винаги е била близко до сърцата на хората. Какво имам предвид? „Кризата не ме касае, щом до мен си ти. / Искам те, това е.“ Част от песента „Любов по време на криза“ на Есил Дюран. „Кризата при тебе явно не върви -- / много са жените, а единствен ти.“ Така рапира Илиян в кючека „Три-четири“.
И като стана дума за кючек, само чакам да се появи такъв за кризата. Изобщо, поп-фолкът традиционно изплита всякакви комбинации от вечните секс/любов и временните явления в политико-икономическата ни реалност: любов-дънки, любов-криза, любов-избори (последното няма да зарадва специфичната индустрия).
Апропо, текстът за кючека е готов ;-)
кючека е добър :)))
ОтговорИзтриванепоздрaви:Мария
Точно СЕГА трябва да натискаме педала на газта! Утре ще публикувам статия на тази тема и в моя блог.
ОтговорИзтриване