Съвсем случайно попаднах на един интересен пост в блога на Ирина Марудина.
Оказва се, че М-тел са пуснали една приятна функционалност на сайта си - онлайн управление на услугите „Семейство и приятели“, GPRS, „Гласова поща“, „Видео разговор“, „Текуща сметка“, „Оставащи минути“ за абонатите на договор (включително LOOP).
Можете да влезете през Частни клиенти -> Моят М-тел -> Моите услуги. След като потвърдите веднъж номера си, веднага ще получите SMS код, който да въведете в системата и тогава ще можете да променяте номера, да активирите услуги или да следите време и пари.
Но ако можете да направите това чрез автоматичното меню на *88, чрез менюто М-тел+ или чрез връзка с оператор, остава въпросът защо се предлага и онлайн? Вероятно нагледното управление на услуги е по-разбираемо за определен кръг потребители, а и почти затваря цикъла от услуги, обезпечени с име и парола на сайта на М-тел. Изобщо Мобилтел действително са пионери в някои услуги на родния пазар (и е нормално, като имат най-много капитал).
Няма коментари:
Публикуване на коментар